Ceník
Konferenční místnost pro 22 osob
Ceny pronájmu jsou uvedeny za 1 hodinu včetně DPH.
V konferenční místnosti nabízíme k využití dataprojektor s připojením na notebook, flipchart.
Ceny platí pondělí–pátek v čase 8,00–20,00 hod.
Cena místnosti po 20 hodině a o víkendu je o 100 Kč více na hodinu.
Hodinové pronájmy
Počítáme vždy první celou hodinu a dál po každých započatých 15 minutách (čtvrt / půl / třičtvrtě / celá). Mezi jednotlivými rezervacemi necháváme volný prostor 15 minut, pokud potřebujete přijít dříve nebo odejít později, dejte nám předem vědět. V případě, že je to možné – chcete-li vaši rezervaci začít dříve, využitý čas před rezervací vám bude připočítán k času vaší rezervace, stejně tak chcete-li končit později, využitý čas po rezervaci vám bude připočítán k času vaší rezervace. Rezervaci můžete zrušit do 1 pracovního dne před dnem rezervovaného termínu bez storno poplatku, při zrušení v kratším čase platíte celou rezervaci.
Fakturace a platby
S platností od 1. 9. 2024 jsou u všech zákazníků požadovány platby předem na základě zaslaných pokynů k platbě nebo zaslané zálohové faktury.
Pokud u nás máte v měsíci více akcí, bude pro všechny jedna faktura (nedomluvíme-li se předem jinak). Platba probíhá pouze bankovním převodem (platby kartou ani hotově nejsou možné).
V případě specifické rezervace (např. velký objem termínů, specifické časové rozmezí akce, poskytnutí slevy, větší nebo specifická objednávka cateringu) vám bude zaslána k úhradě předem zálohová faktura. Vaše termíny jsou potvrzené až po úhradě této zálohy.
Dotazy k fakturaci a platbám posílejte na lenka.krejbichova@ranapece.cz.